Idag är det sista torsdagen här i Serbien. På söndag går planet hem mot Sverige igen, det ska bli så skönt måste jag säga, saknar verkligen all mat, att gå till gymmet, umgås med de vänner man verkligen tycker om (inte för att jag ogillar någon jag är här, tvärtom vi har lärt känna varandra sjukt  bra, tjejerna speciellt) men jag saknar verkligen mitt hem och alla runt omkring mig. Men kommer självklart sakna Belgrad, så hit kommer jag åka fler gånger.
 
Något jag kommer sakna är att i våra lägenhet har vi ett ganska stort fönster vilket vi brukar öppna upp när det vart fint väder (sätter oss i det med) och det gjorde jag idag för det var så fint på himlen, tog därför några bilder! 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback