TJOLLAHOPP

Godkväll! Jag är precis hemkommen från en lååååång övningskörsrunda, sammanlagt 2 h bilkörning kanske, har även kört på motorväg nu i 120, känner mig lite cool haha! Eftersom att det är lov är man ju uppe  ganska länge så resten av '' kvällen '' ska jag slappa framför en film sen mitt i natten ska jag hänga upp tvätt. Så blir det när man kommer på att man vill ha ett visst klädesplagg torrt till imorgon, då får man tvätta mitt i natten. 
 
Imorgon är det fredag då ska jag ju som sagt till falkenberg och snacka tatuering, blir nog även en fika med Tova. Kvällen spenderas nog hemma hos Alex med några, eller så får vi se om det blir några ändringar. Godnattens! 
 
 
Bakade klart en tårta idag till mammas kille då han fyller år! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback