PW, BANANKAKA, MALMÖSHOPPING

Hallihallå! Denna dagen har vart ganska så bra. Fint väder, fick använda min nya skinnjacka och glajor på det, så najs. Men mina hörlurar har vart '' borta '' hela dagen och jag har vart så jävla arg över det, har letat som en galning, ringt både mamma, bett Tova leta hos sig och osvosv, MEN så har de legat i plånboken hela tiden, blir så trött på mig själv, det är verkligen typical mig.. Förutom att ha letat hörlurar, så tog jag även en pw med hunden, och nu har jag satt in en banankaka i ugnen, doftar himmelskt i köket! ♥
 
Mina köp från Malmö, det var ett necesärkit på 3 st men den minsta glömde jag ta kort på, 30 kronor från TGR/Tiger, och sedan skinnjackan från Vero Moda, 600 kronor. Blev ingen bra bild på skinnjackan..
 
 
 
 
 
 
 


Snygga grejer du köpt :)

2014-03-10 // 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback