10 FACTS ABOUT ME

Tänker börja blogga igen, wey! Kommer skriva om allt möjligt, men det kommer antagligen bli en ganska kreativ blogg då jag är väldigt kreativ av mig! Kommer även skriva om en del personligt, men nu tänkte jag börja med 10 facts about me! 
 
 
Jag sover med öppna ögon. Ja det är fakitskt helt sant, fråga mina vänner haha! 
 
Jag AVSKYR ormar, alltså det är de värsta jag vet.. Så vidriga! 
 
Jag älskar att sjunga 
 
Jag har telefonfobi, jag svarar ALDRIG i telefon om jag inte vet vem det är, ringer heller aldrig tillbaks till någon som ringt mig, bara dom allra allra närmsta 
 
Jag vill öppna en egen restaurang någon gång i livet
 
En gång blev jag så arg på en fest att jag krossade en flaska innehållande 1 liter sprit 
 
Jag har 4 tatueringar på min kropp, och fler ska det bli... 
 
När jag gick på dagis/förskola och det var nyponsoppa till mellis tog jag bara det för att man fick glass till, nyponsoppa är nämligen det värsta jag vet 
 
När jag var runt 8 år gick jag på ridskola trots att jag var skiträdd för hästar
 
Jag har en tvillingbror som föddes 20 minuter efter mig, vid namn David 



 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback