nighttoughts

 
Alltså JAG har INTE valt att bli sjuk, jag ringde inte till någon kundtjänst och sa '' Hej, jag skulle vilja köpa några månaders depression, vad skulle det kosta? '' 
 
Vill så gärna slänga bort min medicin långt bort åt helvete. Har så många gånger bara velat krypa ut ur mitt eget skinn för att jag känner mig smutsig och för att jag inte orkar med all ångest som kryper runt inom mig. Så många gånger jag har tänkt att nu ger jag upp, nu tänker jag inte kämpa mer.  
 
Jag är verkligen så trött på att höra att det kommer blir bra, det löser sig, bit ihop och så vidare. Och då har jag en sak att säga dig, och det är fan håll käft, och kom tillbaks när du har nåt känslan av att du inte behövs. 
Jag vill verkligen skriva allt och lite till i detta inlägg, skriva om allt jag fortfarande håller kvar inne hos mig, i mitt hjärta, där ingen kommer igenom. 








 
 


» Nelly

Du är stark hjärtat

2016-02-06 // 00:13:17
» Nelly

Du kan fortsätta skriva att du inte är stark och allt det där, men jag vet det! Du är en av dom starkaste människorna jag känner. Om du inte hade varit stark så hade du inte varit där du är idag! Punkt slut over and out! Ps: jag älskar dig

2016-02-06 // 00:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback