SUNDAY

Heeeeeeeeeeeeej! Vad händer här borta i Serbien? Allt och inget skulle jag vilja säga haha. I fredags gick jag och tjejerna ut och åt efter massagen, det blev pasta, lite vanlig mat för en gångs skull. Man saknar fil och flingor till frukost, eller en tallrik med havrgrynsgröt, eller typ falukorv och makaroner, haha. Efter middagen mötte vi upp Chrille och Alex och gick in mot stan, och hör och häpna, vi stötte på en svensk!?!? Vad är oddsen?
I alla fall så följde vi med han in på en pub/klubb med dålig musik och skumma människor så vi gick ut lika snabbt som vi gick in, haha. Men det sjukaste är ju priserna, 8 kr inträde? I Sverige får du ju lätt betala över 100 kr för att komma in på en klubb. Istället gick vi i alla fall och satte oss på ett Cafe/Restaurang/Bar och tog en drink sedan gick vi hemmåt! 
 
Igår hängde jag, Joanna och Lovisa på det stora shoppincentret som ligger en 15 miuters promenad från där vi bor, lyckades få med mig lite hem, hihi. 
Nu ska jag och Joanna gå och gymma, åååååh det ska bli så jädra najs, saknar verkligen att träna! 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback