TJENARE BLOGGEN

Vad händer? Kan säga att det är ganska dött i mitt liv, eller nja men jag har hållt mig borta härifrån för att jag inte mått så bra och mår inte tiptop, det har hänt lite saker osv. Jag har vääääääääääääldigt lätt för att vara extremt jädra glad men sen har jag såsåså lätt för att trilla över till den
'' deppiga '' sidan, då jag slutar bry mig, tappar motivationen till allt, fuckar upp saker och vill mest bara gräva ner mig. But I have my friends och dom är gulliga, söta och snälla och finns hos mig, kärlek till er! ♥
 
I alla fal, imorgon börjar skolan och jag är ej taggad, men ska ju dra till Teneriffa på söndag så kan inte klaga så mycket på livet, ha de bra gulleplutz! Vi hörs när vi hörs
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback