KUL KUL

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? Det är najs när det inte är bajs
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Hm ja
Har du svårt för att bli kär? Ja på riktigt kär, men lätt för att få tillfälliga crushes
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Vet ej, igår kanske eller något

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Tror jag inte
Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Kanske, eller njäe, kommer ej ihåg, jo på ett ungefär
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja omg
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil?  Nej
Gjort nåt olagligt? Hm ja på sätt och vis
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? Ja någon gång
Sagt jag älskar dig och menat det? Aboslut
Tar du droger? Alla dagar i veckan
Dricker du? - Ja
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vad hatar du verkligen? Mycket
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Kanske
Vill du ha barn? Ja någon gång

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Isabell
Såg dig gråta? Oj, det var väl några som var på party i fredags
Fick dig att gråta? Skriver jag inte här
Du delade en dricka med? Kim kanske
Du gick på bio med? Senast jag var på bio var nog med Tova, Jonte och Kim
Skällde på dig? Hmm, troligtvis någon som var arg på mig
Sa någonting till dig och vad var det? Mammas sambo, att hans köttfärssås var den godaste i hela världen

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Yes
Saknat någon? Ja

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback