22.22

Tjosantrosan! Nu när jag ska bege mig till Serbien om 5 dagar (WAAAAAH!!!!), så tänkte jag uppdatera och skriva här på bloggen om vad jag sysslar med där nere, lägga ut bilder osv, ni fattar, så kan lika väl börja ta tag i bloggen nu känner jag. 
 
Dagen har spenderats hemma, sov till 11 (woops), käkade goefrulle, gosade i soffan, bakade muffins och sedan blev det en kvällstrip till Falkenberg då min bror skulle fixa lide saker! Övningskörde därifrån och hem, och jag börjar faktiskt bli bra på att köra bil, om man bortser från att jag fick kärringstopp 5 gånger i samma korsning igår, har nog ALDRIG hänt innan men självtklart när man kör i stan... Så håller tummarna för körkort någon liten dag eller vecka efter min födelsedag. Nu ska jag sluta tjöta, ha de gött haaaaaaaaaj! 
 
Såhär bra hade jag det idag
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback