MITT ÅR 2014

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja! Jag deltog som Chef de Commis i årets kock, jag åkte till Italien med min kusin, och en hel del annat!

Hur har ditt 2014 varit?

Det har gått upp och ner, har vart superlycklig men även sjukt nere, men det är så det är!

 

Blev du kär i år?

Ja, galet kär

 

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?

11 maj, 28 juli, 30/31 oktober(?). Inte datum jag tänker på hela tiden men hör jag dom så finns det ganska
'' viktiga '' saker jag förknippar med dom, eller hur jag ska förklara det.

 

Vad är din största framgång 2014?

Haha ingen aning, blivit mer social och mindre blyg kanske?

 

Bästa köpet?

Tror inte jag köpt något sådär jättewow, men får väl säga min rosa sommarklänning faktiskt, haha!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Får nog säga alkohol och mat... Kläder också kanske

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaaaa gud ja, finns jättemycket att välja på!!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Ojoj, en massa låtar

Vem har du umgåtts med mest?

Massa människor från Fbg typ och Tova

Har du haft ett förhållande under 2014?

Ja det har jag

 

Vart reste du under 2014?

Italien, Tyskland, Danmark

 

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?

Jag vet faktiskt inte, kanske finns en liten sak

Vad gjorde du på din födelsedag?

Familj/släkt firade mig och min bror med mat och tårta

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja.

Vem saknade du?

Åh har saknat många måste jag säga, men önskar att jag träffat Isabell mer för henne har jag saknat som bara den!

De bästa nya människorna du träffade?

Alla jag har träffat och fortfarande umgås med.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Det här kommer bli ditt år, kör på!!

 
 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback