KUL LISTA

1. Har du ett par rosa string?
Kan nog hända

2. Vem var den senaste du pussade?
En gullig filur

3. Gillar du någon nu?
Gillar mig själv väldigt mycket, och många andra också

4.Vad gjorde du inatt?
Festade loss, flummade runt, sov

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid?
Nej absolut inte, hade väntat tills ungen var född och bah ah just det jag har vart gravid i 9 månader, pallade inte berätta. Men jo jag hade berättat det

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Hade lackat ur så in åt helvete, jävlar alltså

7. Klackskor eller sneakers?
Sneakergirl

8. Kjol/klänning eller jeans?
Jeans när det är kallt, klänning när det är varmt

9. Frisyr?

Ful

10. Skostorlek?
39

11. Civilstatus?

Ogift

12. Har du någonsin vart kär?
Ja en gång

13. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Ja

14. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Ja typ, på ett ungefär

15. Telefonkontakt eller face to face?
Är personen ful så pratar jag ju hellre i telefon, skoja ne men face to face skulle jag tro

16. Har du någonsin velat ta livet av dig?
Wtf, nä, eller klart man tänkt att det har vart lite tufft när man inte har haft alla tillbehör till fredagstacosen men så illa har det nog aldrig vart att jag inte velat leva, rädd för döden 

17. Har du någonsin gått på bio ensam?
Hahahahha fan va tråkigt om man går själv

18. Är du glad?
Ja typ

19. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Jag som jagar dom

20. Skulle du vilja dricka dig full nu?

Hahaha åh nej

21. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Eh alltså nej

22. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Nä typ inte asså

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback