BLÖ

1. Vilka är dina bästa vänner på snap?- Kim, Kevin och Samuel 

 

2. När fyller du år?- 16 Maj

 

3. 4 låtar du tipsar om?- See you again - Wiz Khalifa, Charlie Puth och Ingen rör mig som du - Norlie och KKV 

 

4. Vilken årstid är din favorit?- Sommar 

 

5. När kände du dig senast stolt över dig själv?- Typ förra lördagen när jag tränade 

 

6. 5 filmer du tipsar om?- The Maze Runner, Marley and Me, Guradians of the Galaxy, How to be a man, Sunes Jul 

 

7. Vilka bloggar läser du?- Orkar inte radda upp alla 

 

8. Hur gammal är du om 8 år?-  25 år typ 

 

9.Vart skulle du vilja resa?- Australien och USA står väl högst upp på listan just nu 

 

10. Favoritsport?- Ishockey är väl typ den enda sporten jag har följt 

 

11. Bästa kompisar?- Har massa superduper vänner, men Isabell kommer alltid vara min allra bästa vän 

 

12. Favoritsysselsättning?- Göra konstiga ljud 

 

13. Vad längtar du efter?- Körkort 

 

14. Vilken film kan du replikerna utantill till?- Sunes Jul 

 

15. Lyckonummer?- Har inget 

 

16. Vilket är ditt favoritklädemärke?- Kan inte välja ett, Vans kanske? Älskar ju deras skor 

 

17. Vad hette dina barndomskompisar?- Isabell (fortfarande min bästis), Emma, Nellie, Mathilda, asså jag hade ju andra med men orkar inte radda upp alla namn

 

18. Vad skulle du göra om du vann 1 000 000?- Gå crazy bananas och köpa massa sneakers, boka någon resa 

 

19. Har du ask?- Ja men tänka sig att jag har det, www.ask.fm/moagullander

 

20. Vad gör du just nu? Sitter i lägenheten i Belgrad och softar med tjejerna 

 

 
 
 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback