8 OM MIG

1. Jag har telefonskräck. Alltså jag HATAR att prata med okända människor i telefon, och svarar inte om jag inte vet vem som ringer och ringer ALDRIG upp något nummer, tycker det är skitjobbigt

2. Jag byter dialekt ofta. Jag är från Småland så när jag är med snackar med släkt/vänner från Småland snackar jag nästan som dom, är jag med falkenbergare pratar jag som dom, ni fattar, ändrar beroende på vem jag är med. 

3. Var rädd för farliga nyheter som liten. Vet inte exakt hur jag ska förklara men om vi säger att jag hörde om mord osv, så trodde jag det skulle hända mig. När tsunamin i Thailand var trodde jag det skulle bli tsunami i Sverige, och jag bor nära havet, lättskrämd? SVAR JA.

4. Och när vi pratar om att jag var rädd som liten... Jag grävde ner mig i min säng för att ingen skulle kunna ta mig. Jag la kuddar, gosedjur, filtar osv osv så jag inte skulle synas i min säng, syns man inte finns man inte tänkte jag! ;') 

5. Min favoritfilm kommer alltid att vara, " trumvirvel ".... Snuten i Hollywood, alltså kommer aldrig tröttna. Så dåliga men så jävla bra! 

7. Har vart superuduperblyg. Kunde knappt hälsa på kompisars föräldrar, eller knappt min egen släkt när jag var mindre. 

8. Tom&Jerrypåsen är min värsta fiende. Fick ALLTID den som lördagsgodis och jag hatade allt godis där i, åt kanske en sak, hur kul var det när min bror gillade betydligt mer saker i den påsen och kunde därför äta mer godis... Kommer aldrig köpa den till mina barn!  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback